Important Notice: EnigmaSoft's Payment Processor Digital River GmbH Filing for Bankruptcy Does Not Impact SpyHunter Customers' Anti-Malware Protection

Digital River GmbH (aka MyCommerce/Share-It), filed for insolvency (bankruptcy) and will no longer be processing payments for purchases or renewals of SpyHunter subscriptions for EnigmaSoft's customers. Thanks to EnigmaSoft's quick reactions to protect its customers, Digital River's bankruptcy does not affect EnigmaSoft's customers' current SpyHunter subscriptions or 24/7/365 anti-malware protections. EnigmaSoft has implemented a simple process that allows SpyHunter users to update their subscription preferred payment methods via a simple in-app form.

IMPORTANTLY, updating your payment information is needed to ensure that you continue to have the protections of SpyHunter for future subscriptions. The SpyHunter prompt you may see requesting to update your payment information is a legitimate request and is required to ensure your continued protection under your auto-renewal subscription. If you're having issues, you can open a support ticket via the SpyHunter HelpDesk or email us at support@enigmasoftware.com for assistance. To learn more, click here.

Necesitas ayuda? Enviar un Ticket de Soporte

Antes de enviar un ticket de soporte, le sugerimos que consulte los archivos de ayuda de nuestros productos y vea las preguntas frecuentes. Si necesita ayuda adicional, lo alentamos a que responda cualquier pregunta, comentario e inquietud a través de nuestro sistema de tickets para clientes.

¡Atención! El envío de tickets de soporte es solo para usuarios con suscripciones pagas y para ciertas versiones de prueba gratuitas.

Para enviar un ticket de atención al cliente, tiene dos opciones:

  • Opción #1: Abra " SpyHunter " > haga clic en el ícono "HelpDesk" en el menú principal > y haga clic en el botón "Enviar un ticket de soporte" .
  • Opción #2: Haga clic aquí para iniciar sesión en " Mi cuenta " o inicie sesión utilizando el cuadro de inicio de sesión en el encabezado de nuestro sitio web. A continuación, en la barra lateral " Mi cuenta ", haga clic en el enlace " Abrir un nuevo ticket de soporte ".

Una vez que haya enviado un ticket de soporte, un técnico de soporte se comunicará con usted directamente.